Vertaling boeken

Het duurde even naar de Engels-Indonesische edities van Alweer een sieraad voor de stad en Architectuur met vlag en wimpel zijn vrijwel zeker in 2020 te koop. Een Indonesische Heritage organisatie en twee Nederlandse stichtingen ondersteunen dit project met een financiële bijdrage. Met een positieve reactie op een lopende subsidie aanvraag en met financiële steun van vrienden van onze stichting moet het lukken om betreffende boeken breed te verspreiden over Indonesië via de winkels van Periplus en op alle vliegvelden. Verschillende universiteiten en Heritage organisaties lieten weten naar dat moment uit te zien. Wilt u zelf een financiële bijdrage leveren aan de publicaties dan kunt u op de pagina Donaties en ANBI meer informatie vinden over de ANBI status van de stichting. Meer informatie? Stuur dan een mail naar info@stichtinghulswitfermontcuypers.nl. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.