Privacybeleid

Op 25 mei 2018 treedt de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) in werking, een nieuwe EU-verordening die betrekking heeft op de verwerking van persoonsgegevens. Uw privacy is belangrijk voor ons en daarom willen we u graag informeren over ons privacybeleid. In het verleden heeft u zich ingeschreven voor een van onze symposia of als vriend van de Stichting en hebben wij uw contactgegevens ontvangen om u op de hoogte te houden van nieuws over de Stichting Hulswit Fermont Cuypers. Wij zouden dit graag blijven doen.

Wij zijn in het bezit van uw contactgegevens (voornaam/initialen, achternaam, e-mailadres en in sommige gevallen ook adres). Wij hebben uw mailadres opgenomen in ons mailingsysteem. In het kader van de nieuwe privacywetgeving (AVG) zijn wij verplicht om u te wijzen op de mogelijkheid dat wanneer u geen nieuws meer van ons wilt ontvangen.

Als u af en toe nieuws wilt blijven ontvangen hoeft u geen actie te ondernemen. Wilt u dat wij uw naam verwijderen, laat het ons dan per mail weten.

Wij zullen zorgvuldig met uw gegevens omgaan en deze alleen gebruiken om u op de hoogte te houden van de ontwikkelingen en activiteiten van de Stichting Hulswit Fermont Cuypers. Wij delen geen gegevens met derden.